Prestiżowy Holmes Report uznał stronę agencji http://www.mslgroup.pl/ za najlepszą produkcję w regionie, przyznając In2 SABRE Award EMEA. Drugie In2 SABRE MSLGROUP otrzymała za najlepszy program skierowany do pracowników – platformę zarządzania wiedzą MIND. Trzecia inicjatywa agencyjna, digitalowy newsroom, została doceniona Certificates of Excellence.
Holmes Report docenił nową stronę internetową agencji http://www.mslgroup.pl/, która ma ambicje stać się nie tylko centrum informacji o życiu firmy, ale też pełnić istotną rolę dla biznesowej społeczności Warszawy. Dzięki prostemu zabiegowi – streamingowi live, pokazującej poziom natężenia ruchu ulicznego na jednym z najbardziej zakorkowanych skrzyżowań Warszawy, pracownicy osławionego „Mordoru” mogą ocenić czy warto opuścić biuro lub wybrać się na spotkanie na Domaniewską. Co ważne przy okazji poznają MSLGROUP, jej kluczowych pracowników, projekty i innowacje.
MSLGROUP digital newsroom http://news.mslgroup.pl/ to narzędzie, które pozwala zamienić klasyczne biuro prasowe w centrum informacji na temat tego, czym aktualnie zajmuje się firma lub marka. To agregator wszystkich publikowanych firmowych materiałów. Na portalu obok informacji prasowych mogą być zamieszane artykuły eksperckie, wywiady, komentarze czy raporty. Serwis zapewnia także streaming publikacji z innych firmowych portali oraz postów z mediów społecznościowych dając tym samym pełny obraz codziennej działalności firmy. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest przejście z komunikacji jednokierunkowej do dynamicznej, aktywnej, prezentującej spójny wizerunek firmy lub marki. Ponieważ portal dedykowany jest nie tylko dziennikarzom, ale także liderom opinii, blogerom, influenserom, kandydatom do pracy, zachęca do angażowania społeczności i prowadzenia z nimi dyskusji na bieżące tematy. Daje także możliwość angażowania pracowników w życie firmy, których artykuły i komentarze eksperckie mogą być promowane na portalu.
Platforma zarządzania wiedzą MSLGROUP MIND http://mind.mslgroup.com/ jest wewnętrznym portalem agencji, dzięki któremu jej pracownicy mogą wymieniać się doświadczeniami, dyskutować o trendach, wskazywać innowacje. W MSLGROUP MIND znajdą case studies, badania i raporty, white papers i inne przydatne materiały w pracy PR-owca. Co ważne w ramach platformy tworzone są zamknięte grupy, poświęcone poszczególnym klientom MSLGROUP. Konsultanci pracują na rzecz danej marki mogą więc korzystać z dobrych praktyk swoich kolegów z innych krajów, dzięki czemu klienci globalni lub regionalni otrzymują dostęp do światowego know how firmy.
W konkursie o Gold Sabre Awards nadal walczy 7 projektów agencji realizowanych dla klientów MSLGROUP na rynkach Europy Środkowo-wschodniej. Przyznanie złotych statuetek odbędzie się 25 maja br. w Berlinie. O tytuł najlepszych kampanii PR powalczą polskie projekty „Projekt Klub”, zrealizowany dla marki Ballantine’s (Pernod Ricard) i „Podwórka Nivea” (Nivea Polska) oraz w kategorii digital kampania Malmy „Kuchnia Dantego” (Grupa Maspex Wadowice). Ponadto wyróżnione zostały kampanie rumuńskiej MSLGROUP The Practice, agencji należącej do regionu CEE, którego hub mieści się w Warszawie. Drugie biuro MSL-u nominowane zostało za kampanię Samsunga „TommorowMe” oraz kampanię „Pierwsza Digitalowa Galeria SUHD”, „Uśmiech za uśmiechem przez 20 lat” – projekt zrealizowany dla McDonald"s i „Zakoduj swoją szansę”.
MSLGROUP jest liderem tegorocznych nominacji z 18 wyróżnionymi kampaniami, które pokonały 2400 zgłoszeń z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W 2015 roku Holmes Report uznał MSLGROUP CEE za najlepszą firmę konsultingową w regionie.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mslgroup-wygrywa-2016-in2-sabre-award-emea